måndag 3 oktober 2011

Om oss

Hej Allihopa! 

Tänkte att jag skulle presentera mig/oss lite granna.
Jag heter Tina och är 23 år gammal, uppvuxen i Karlstad men har nu flyttat och bor på en gård ute i Värmlands skogen med min pojkvän Thomas och våra djur, för tillfället så lever vi med, 5 höns, 5 ankor, 1 Katt (Poppe), 1 Staffe (Tequila) och 1 newfoundlands hane (Eddie) och självklart vildmarkens alla djur.

Jag jobbar hos min far i hans egna företag i Karlstad, tillsammans med min mamma, pappa och bror där jag trivs väldigt bra. Och Thomas jobbar som plåtslagare i ett företag i Grums.

Känns underbart och jag är riktigt lyckligt lottad som har möjligheten att få kunna ta med Tequila till jobbet varje dag. Där hon kan leka med min mamma och pappas RR tik (My) hela dagarna.

Är det något som du/ni undrar över tveka inte att maila eller skriv!
Du är hjärtligt välkommen.

Tina Sandberg
0707821017
trickytreetstequila@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar