torsdag 6 oktober 2011

Världens bästa !

Igår så hade jag och Tila mys medans Thomas var ute på gården och grejade.
Jag och tilan var med till en början men sen ville inte tila va ute mer så jag följde väldigt snällt med henne in i värmen.
Där kröp vi bokstavligen ner under täcket och bara myste till max!
Gud vilken underbar hund jag har, jag bara tok älskar henne så otroligt mycket!

Idag då, jo idag har vi precis varit ute på en promenad. Träffade en ledsen tjej som hade tappat bort sin lilla chihuhua. Usch vad hemskt. Kan inte ens tänka tanken om att Tila skulle springa bort ifrån mig. Hon har ju dragit någon gång när hon inte kunnat motstå något djur eller så även om jag blivit livrädd så har jag någonstans sansat mig för jag vet att hon kommer tillbaka och jag vet att hon hittar hem... Men man är ju livrädd att de ska hända något. Att hon blir påkörd eller nått! Nej usch!! ska ta mig en tur sen och ropa på den lilla vovven och se om hon kommer fram. Tyvärr så var den väldigt skygg, så blir att plocka med lite frolick. wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar